Hrana koju možete jesti u velikim količinama i kada ste na dijeti

Želite smršati, ali vam teško pada odreći se hrane iako ste na dijeti? Ne brinite jer postoje namirnice koje možete jesti svakodnevno bez rizika od debljanja jer sadrže minimalnu količinu kalorija.

Pojedine namirnice donose mnoge blagodati, zbog čega je bitno da ih uvrstite u prehranu.

Bjelance – Jaja su uopšteno zdrava, a bjelanca možete jesti u ogromnim količinama, bez brige da ćete se udebljati. Upravo zato su bjelanca korisna za sve one koji slijede strogu dijetu.

Salata je prepuna vitamina A i C, kao i folne kiseline i gvožđa. Praktično je bez kalorija, tako da konzumacija salate u velikim količinama neće uzrokovati debljanje.

Celer – Otprilike 95 odsto celera čini voda, a ova zdrava namirinica sadrži 30 odsto vaše dnevne potrebe za vitaminom K. Najbolje je jesti celer kad je svjež jer izgubi većinu korisnih svojstava u roku od pet dana od rezanja.

Krastavci sadrže gotovo jednaku količinu vode kao i celer. Svježi hrskavi krastavci imaju značajne zdravstvene koristi. Koža krastavca sadrži većinu svoje hranljive vrijednosti, posebno beta-karoten, koji je dobar za vaše oči. Tako da je bolje da ih ne gulite.

Međutim, kupovne krastavce treba dobro oprati jer mogu sadržati bakterije i pesticide. Međutim, ako imate domaće krastavce, za to se ne morate brinuti.

Narandže su mnogima jedan od najukusnijih plodova, a u 100 grama sadrže svega 47 kalorija. Najpoznatije su po sadržaju vitamina C, a ona bijela materija koja se nalazi ispod kore sadrži puno vlakana koja pomažu u snižavanju holesterola.

Grašak je idealna i ukusna namirnica koju mnogi vole. Možda ćete je voljeti još i više kad saznate da šoljica graška sadrži svega 35 kalorija. Iako je siromašan kalorijama, prilično je bogat vlaknima i proteinima.

Karfiol je izvrstan izvor vitamina C i K. Najhranljiviji je kada ga jedete sirovog, a mnogi upravo karfiol koriste za pravljenje smutija.

Paradajz je pun likopena, vitamina A, C i B2, folne kiseline, vlakana, hroma i kalijuma. Praktično je bez kalorija i pružaju hranljive materije neophodne za vaše zdravlje, a osim toga su i ukusne.

Brokula je omiljena hrana onih koji žele smršati jer u 100 grama sadrži samo 33 kalorije, ali je i čudesna namirnica jer sadrži mnogo blagodati. Osim vitamina A, C, E i K, sadrži otprilike 20 odsto vaše dnevne potrebe za vlaknima, kao i veliki udio proteina.

Kokice – Jedna šoljica kokica napravljenih bez ulja neće uticati na vaše tijelo. Stoga nezdrave grickalice možete zamijeniti kokicama, pa ukoliko želite nešto pregrsti umjesto čipsa uzmite kokice.

Izvor: Klix

Leave a Reply

@crnagoravijesti
Get it on Google Play